فرودگاه بین‌المللی دبی در صدر برترین فرودگاه دنیا
نوشته شده توسط : سالیان

فرودگاه بین‌المللی دبی عنوان برترین فرودگاه جهان را برای چهرمین سال متوالی کسب کرده است. این فرودگاه همچنین در سال 2017 رکورد انتقال مسافر 99.2 میلیون نفری را در سال از آن خود کرده است. در این فرودگاه بیش از 140 شرکت هوایی به بیش از 270 مقصد در جهان پروازهایشان را کنترل می‌کنند و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران تور دبی قرار می‌دهد.هند برای DXB با 12060435  مسافر در سال 2017 بزرگ‌ترین مقصد مسافربری می‌باشد که در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافته است. انگلیس و عربستان نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

یکی از ویژگی‌های بارز این فرودگاه وجود فروشگاه‌های متعددی است که شما می‌توانید بدون گمرک در فرودگاه بین‌المللی دبی خرید خود را انجام دهید. همچنین محوطه‌ای برای کودکان در نظر گرفته شده است که در آن علاوه بر وسایل بازی، صفحه‌ی نمایشی دارد که کارتون‌های محبوب کودکان در آن پخش می‌شود. فودکورت‌های فرودگاه بین‌المللی دبی دارای طراحی منحصر به‌فرد و جذابی است و منوی آن مسافران را شگفت‌زده خواهد کرد.

در منوی آن بسیاری از غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای هندی، چینی و برندهای مشهور جهان همانند مک‌دونالد و کی‌اف‌سی در آن شعبه دارند و برای علاقه‌مندان به غذاهای ملل مختلف یک گزینه‌ی ایده‌آل محسوب می‌شود. فودکورت‌ها در قسمت‌های مختلف قرار داده شده‌اند و دسترسی ساده‌ای را برای مسافران فراهم گردیده است.

اگر شما هم جزو آن افرادی هستید باید همیشه آنلاین باشید و ایمیل‌ها و شبکه‌های مجازی خود را چک کنید، در این فرودگاه می‌توانید به راحتی از اینترنت پرسرعت وای‌فای استفاده کنید. اینترنت فرودگاه بین‌المللی دبی به مدت 60 دقیقه رایگان است و بعد از آن شما با پرداخت مبلغی می‌توانید مدت بیش‌تری از آن بهره بگیرید. در اطراف فرودگاه هتل‌های زیادی نر نظر گرفته شده است و مسافران تور دبی دسترسی ساده‌ای به هتل دارند. تمرکز فرودگاه بین‌المللی دبی در سال 2018 بروی برنامه‌ی DXB Plus می‌باشد که هدف آن گسترش ظرفیت سالانه 118 میلیون مسافر در سال با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های جهان است.





:: موضوعات مرتبط: جاذبه گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: